woensdag, februari 03, 2016

In 2013 heb ik een boekje samengesteld met tekeningen van mijn hand waarbij ik tekst heb geschreven: De Aard van het Beestje. De oplage was 40 exemplaren, de prijs € 17,50, 48 pagina's.
Ik liet het drukken bij de plaatselijke drukker hier in Delft, en al gauw waren alle boekjes verkocht. 
Ik besloot om een nieuwe oplage te laten maken als ik 20 nieuwe bestellingen had. Ik heb er nu 11, dus nog 9 te gaan!
Ik heb een aantal pagina's gefotografeerd voor jullie om je een idee te geven van de aard van het boekje. Als je het wilt bestellen, laat het me maar weten. Email: floravanstek@gmail.com
Veel mensen vinden het leuk om cadeau te geven. Een idee misschien. Ook is het heel geschikt voor kinderen. Of als grappig relatiegeschenk.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten